събота, 28 април 2012 г.

Нечовешки добра съм във вършенето на неща, лишени от всякаква логика...
След всичко, през което минах и всчики уроци, които (може би) научих... може би нещата би следвало да седят по различен начин...Но аз не спирам да се разпилявам... Продължавам да съм същата онази, която пропътува 2000 км. заради мъж. Същата онази, която която се записва на тренировки с бившия си (но не който и да е бивш, а ОНЗИ, дето ми съсипа живота най-безобразно). Не спирам да препускам като луда из клубовете ТОЧНО ВЪВ ВЕЧЕРИТЕ, след които следва важен ден. Нося точно онези обувки, които ми правят най-ужасни рани (но пък изглеждам супер на 13 сантиметров ток ;).  Броя на татутировките ми се увеличава стремглаво..
Винаги съм била такава. И май няма изгледи да стане друго яче.
Но явно и такава.. (наобратно).. пак съм ти важна :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар