неделя, 4 септември 2011 г.

Защото така искам....

Всеки ден ще си тръгвам от теб. Ще изчезвам изведнъж. Като ураган.
Защото така искам.Но не се страхувай. Аз ще се връщам.Защото така искам.А ти продължавай са стоиш далеч от мен. Аз ще те намеря, когато поискам.Продължавай да мислиш, че ти контролираш сърцето си. Продължавай да се заблуждаваш, че ти контролираш чувства...та ми.Защото така искам.Но никога не забравяй, че аз съм лъвът. А ти си моята плячка. Поредната ми жертва.Защото така искам.Помни, че лъвът убива, когато е гладен.Защото така искам.Помни, че ще те преследвам само ако бягаш от мен.Защото така искам.Иначе просто ще изгубя интерес и ще те подмина. Докато се разминаваме само ще те погледна надменно.Защото така искам.И не ме предизвиквай. Не знаеш на какво е способен един лъв.Само ще замахна с лапа и ще те отстраня от пътя си.Защото така искам.Аз съм по-смела от всичките ти жени събрани накуп. Двойно по-горда.И не ми казвай, че не мога да си го позволя. Мога да правя каквото реша – мога да те накарам да ревнуваш до полуда; и да ме обичаш до полуда; мога да разбия сърцето ти и да стъпча парченцата, останали от него; мога да те накарам да забравиш миналото си.Но не искам.
Защото те обичам.
Защото така искам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар