събота, 3 септември 2011 г.

Морето в очите ти ...

 Искам спомена за това лято никога, никога да не избледнее... Искам да го запомня така.. Лято на срещи, лято на обич, дъх на ягодово дайкири и на среща и раздяла с една от големите ми любови в живота - морето. Морето...Морето и ти... Морето и аз.. Морето и ти.. Морето в очите ти..
 Затварям очите си и съм там. И знам, че е за последно.. Сърцето ми го прошепна. И аз понеже съм голямо момиче, този път го послушах.. защото вече знам, че сърцата не лъжат.. Затова поех всяко твое движение, всеки твой поглед.. взех ги и ги натиках дълбоко в душата си за да напомнят понякога с меланхоличен ревматизъм за онова хубавото, не-случило се щастие в живота ми.. Ти и морето.. друго не ми трябваше.. И тази нощ, когато юли беше толкова прекрасен.. Бях аз, беше и ти.. 
И сега мога само да пиша.. За това как те усещах, а понякога... и ти мен.. И запечатвам.. Запечтвам спомени, дъх на море, дайкири и морето в нечии очи... Запечавам ги и ги давам на онова там в ляво на гърдите да ги пази.. И затварям страница.. Затварям мечта..

ЗДРАВЕЙ, СЕПТЕМВРИ! 






Няма коментари:

Публикуване на коментар